Vi har sedan en tid arbetat med att ta fram en modern tv-lösning för att kunna erbjuda bättre bild, ljud och smarta tjänster till våra kunder. Den 1:a september 2021 lanserar vi Hjo Energi Digital-TV för att möta dagens och framtidens behov!

I och med att vi moderniserar TV-tjänsten kommer vi att göra en förändring i programutbudet. Detta medför att TV4 Fakta, TV4 Film och Disney Channel utgår från vårt grundutbud. I stället kommer vi att erbjuda ett digitalt basutbud samt tillgång till utbudet via appen Sappa Play vart du än befinner dig. Ett analogt basutbud kommer att finnas kvar och ingår i priset.

Hur gör jag för att få tillgång till Hjo Energi Digital-TV?

Du kontaktar oss så skickar vi ett avtal till dig så att du i god tid är redo den 1:a september alternativt beställer via www.bosnet.se. Läs mer om hur du går till väga, vilka kanaler som ingår och vilken utrustning du behöver för att se det digitala utbudet på Hjo Energi Digital-TV

Vad kostar Hjo Energi Digital-TV?

Kostnaden för vår nya tjänst med både digital och analog TV är 220 kronor per månad från och med den 1:a september 2021.

Vart vänder jag mig om jag har frågor om tjänsten Hjo Energi Digital-TV?

Vi på Hjo Energi AB är behjälpliga med frågor kring digital-tv.

Kontakta oss på telefonnummer 0503-351 01 eller 0503-351 03 så hjälper vi dig att svara på frågor kring den nya tjänsten.

Sappa är även behjälpliga med hjälp och support i alla frågor som rör TV och Play.

Du når Sappa alla dagar året om på 0774-444 744. Du kan också mejla till hej@sappa.se eller chatta direkt på sappa.se.