Tillbaka till förstasidan  
  Tillbaka till förstasidan Elhandel Elnät Fjärrvärme Bredband/TV Installation
 
Om oss  Kontakt
     
     
Konsumentens rättigheter
 
Vättern

Vi vill att du ska vara nöjd med att vara kund hos Hjo Energi. Därför är det viktigt att du hör av dig till oss om det är något som inte fungerar som det ska, om du tycker att vi gjort något fel eller om du är missnöjd med våra tjänster.

Vår kundservice kan hjälpa dig med alla sorts kundärenden. Vi rekommenderar att du tar kontakt med dem i första hand.

I dokumentet nedan kan du läsa om dina rättigheter, klagomål, organ för rådgivning eller hjälp vid tvistlösning;

» Konsumentens rättigheter, klagomål

 

Dina rättigheter som konsument regleras i de allmänna avtalsvillkoren och i Ellagen. För att göra det enklare har vi lyft ut konsumentens rättigheter i Ellagen här;

» Ellagen kap 11

 

 

Telefon
0503-351 00 må-fr 730-1600
0705-612 005  jourtjänst

Kundinformation
» Din energiförbrukning
» Elsäkerhet
» Energirådgivning
» Konsumentens rättigheter
» Allmänna avtalsvillkor
» Övervakningsplan
» Leveranssäkerhet
» Avbrottsersättning
» Info från Svensk Energi
» Så läser du din faktura
» Flyttanmälan
» Ordlista
» Länkar

     
     
Hjo Energi AB, Box 66, 544 21 Hjo  |  Telefon: 0503-351 00  |  E-post: energi@hjoenergi.se
 
En hemsida från Anhede media & reklam